CloudSupport.dk

It-admininstration

Vi kan administrere hele jeres tekniske it-anvendelse og drift, eller I kan bruge os ad hoc og til sparring efter behov.
Hos CloudSupport er vi fleksible og har som primært fokus at dække jeres it behov. Vi kan hjælpe akut uden nogen særlig aftale og med fakturering helt ned til 15 minutter. I kan også vælge at få vores assistance i perioder med spidsbelastninger eller som sparring med jeres nuværende it-ressourcer, eller vælge at have en service- og driftsaftale med os, hvor I lægger dele eller hele jeres it-support, it-drift og it-administration hos CloudSupport.

Følgende er nogle af de fordele du har som kunde hos CloudSupport:

  • Vi er til rådighed alle ugens dage 8:00-22:00 – uden ekstra omkostninger ved aften eller weekend.
  • Hos CloudSupport taler vi altid almindeligt dansk og ikke it-teknisk sprog med brugere og kunder, og er samtidig kompetente og velkvalificerede i sammenhænge hvor den it-tekniske og it-faglige dialog er det der skal til.
  • Vores helpdesk er altid klar på chat, mail og telefon og vores moderne Helpdesk værktøjer sikrer, at I altid ved hvor I har os og jeres it-sager.
  • De faste driftsomkostninger bliver mindre, da du fjerner mange af de udgifter, der er forbundet med at varetage egen it-administration. Ved en outsourcing kommer du udenom løn til egne it-medarbejdere, udgifter til ledelse, supervision, træning, pension, medarbejdergoder m.v.
  • Adgang til ekspertviden hos CloudSupports dygtige og dedikerede it-specialister. Uanset om det handler om it-support og dermed den nødvendige viden til jeres brugere og kunder, eller det handler om den lidt tungere it-tekniske viden omkring it-infrastruktur, får du adgang til denne ved at samarbejde med Cloudsupport. Vi vidensdeler og dokumenterer det vi laver og sælger ikke såkaldte “Black box” løsninger ind i jeres forretning, som I vil have svært ved selv at håndtere efterfølgende.
  • Fakturering helt ned til 15 minutter og “no cure – no Pay”.
  • Fokus på Web og Cloud anvendelse overalt hvor det er muligt i it og systemanvendelsen. Det betyder let og tilgængelig adgang til brugervenlige systemer.

Vi laver også gerne en supportaftale med jer, sådan at vi er til rådighed for jeres medarbejdere og udstyr i op til 24 timer i døgnet 365 dage om året. Mere om serviceaftaler her: Serviceaftaler


Og husk!
Vi svarer altid indenfor max. 15 minutter såfremt du kontakter os via mail eller Skype – alle ugens dage mellem kl 8:00-22:00