CloudSupport.dk

It-support

Vi kan supportere hele jeres it-support, eller I kan bruge os ad hoc og til sparring afhængigt af jeres behov.
Hos CloudSupport er vi fleksible og har som primært fokus at dække jeres behov for it-support. Vi kan hjælpe akut uden nogen særlig aftale og med fakturering helt ned til 15 minutter. I kan også vælge at få vores assistance i perioder med spidsbelastninger eller som sparring med jeres nuværende it-support ressourcer, eller vælge at have en service- og driftsaftale med os, hvor I lægger dele eller hele jeres it-support, drift og styring hos os.

Følgende er nogle af de fordele du har som it-support kunde hos CloudSupport:

  • Vi er til rådighed alle ugens dage 8:00-22:00 – vel at bemærke uden ekstra omkostninger ved aften eller weekend arbejde.
  • I tilknyttes den samme medarbejder som er “jeres” it-person, og vi taler altid almindeligt dansk og ikke it-teknisk sprog i situationer med support til brugere og på brugeres udstyr.
  • Vores helpdesk er altid klar på chat, mail og telefon, og vores moderne Helpdesk og værktøjer til opgavestyring sikrer, at I altid ved hvor I har os og jeres it-support sager.
  • Fokus på Web og Cloud anvendelse overalt hvor det er muligt i it og systemanvendelsen. Det betyder let og tilgængelig adgang til brugervenlige systemer.
  • Fakturering helt ned til 15 minutter og “no cure – no Pay”.

Vi kan også tilbyde jer en supportaftale, hvor vi er til rådighed for jeres medarbejdere, kunder, elever og udstyr. En sådan aftale kan tilpasses jeres behov helt op til 24 timer i døgnet 365 dage om året. Mere om serviceaftaler her: Serviceaftaler


Og husk!
Vi svarer altid indenfor max. 15 minutter såfremt du kontakter os via mail eller Skype – alle ugens dage mellem kl 8:00-22:00