Vi kan supportere hele jeres it-support, eller I kan bruge os ad hoc og til sparring afhængigt af jeres behov. |
---|
Hos CloudSupport er vi fleksible og har som primært fokus at dække jeres behov for it-support. Vi kan hjælpe akut uden nogen særlig aftale og med fakturering helt ned til 15 minutter. I kan også vælge at få vores assistance i perioder med spidsbelastninger eller som sparring med jeres nuværende it-support ressourcer, eller vælge at have en service- og driftsaftale med os, hvor I lægger dele eller hele jeres it-support, drift og styring hos os. |
Følgende er nogle af de fordele du har som it-support kunde hos CloudSupport:
Vi kan også tilbyde jer en supportaftale, hvor vi er til rådighed for jeres medarbejdere, kunder, elever og udstyr. En sådan aftale kan tilpasses jeres behov helt op til 24 timer i døgnet 365 dage om året. Mere om serviceaftaler her: Serviceaftaler
|
Vi besvarer alle mail henvendelser indenfor max. 15 minutter i tidsrummet 8:00 - 22:00 alle ugens dage.
Hos CloudSupport.dk er vi et netværk af selvstændige og højt kvalificerede og meget erfarne it-folk med kompetencer indenfor it-support og it-administration, Infrastruktur og webudvikling samt projektledelse og it-økonomi.
Kontakt os på en af følgende måder:
Telefon +45 7025 9600
På mail Info@CloudSupport.dk
På Skype via et af Skype-navnene:
- CloudSupport.dk Administration
- CloudSupport.dk Tech1
- CloudSupport.dk Tech2
Post- og firma adresse:
CloudSupport
Lindegaarden 12
4340 Tølløse
Og husk at vi altid svarer indenfor max. 15 minutter i tidsrummet 8:00-22:00 alle ugens dage.